środa, 5 maja 2010

Niesłusznie naliczona opłata została zwrócona, ale naliczono karne odsetki

Po złożeniu reklamacji za naliczenie (niezgodnie z umową) opłaty za prowadzenie konta, została ona anulowana... i po kilku miesiącach naliczono karne odsetki za jej nieopłacenie.

W styczniu na rachunku maklerskim w DI BRE naliczona mi została opłata za prowadzenie konta, o czym już pisałem. Była ona naliczona niezgodnie z umową, więc zgłosiłem reklamację. Po jakimś czasie opłata została cofnięta. W kwietniu na rachunku pojawiły się karne odsetki. Dlaczego? Sprawdziłem w szczegółowej historii rachunku, ale nie znalazłem odpowiedzi. Zadzwoniłem do POK (Punkt Obsługi Klienta) i dowiedziałem się, że karne odsetki zostały naliczone za debet, który powstał kilka miesięcy wcześniej przez naliczenie mi (niesłusznie) opłaty za prowadzenie rachunku.Oczywiście złożyłem kolejną reklamację, znowu uznaną. Zapewne za kilka miesięcy DI BRE dopisze mi kolejne karne odsetki za nieopłacenie tych obecnie reklamowanych odsetek...

W POKu można wziąć bardziej szczegółową historię rachunku maklerskiego niż jest ona w systemie Brebrokers, dlatego polecam każdemu klientowi sprawdzenie jej przynajmniej raz w roku, bo okazuje się, że pobierane są opłaty niezgodnie z umową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz