piątek, 3 sierpnia 2012

Amber Gold

Po przeczytaniu informacji w Pulsie Biznesu, że Amber Gold nie wypłaca depozytów, postanowilem zadzwonić na infolinię i sprawdzić, co w takiej sytuacji mówią pracownicy i czy w ogóle ktokolwiek odbierze telefon. Ku mojemu zdziwieniu udało mi się po kilku minutach oczekiwania połączyć z pracownikiem Amber Gold. Twierdził on dokładnie to samo prezes spółki opublikował w mediach, tj. że depozyty zostaną wypłacone normalnie, choć w ostatnich dniach faktycznie były z tym problemy spowodowane przez niezgodne z prawem działanie KNF i ABW. Sam fakt, że udało mi się połączyć był dla mnie zaskoczeniem. Amber Gold w mojej opinii bardzo przypomina przypadki piramid finansowych i nie spodziewałem się, że uda mi się z kimkolwiek skontaktować. Jestem ciekawy, jak zachowa się KNF, Amber Gold i jego klienci  w najbliższych dniach. Być może podobnych przypadków w najbliższym czasie będzie więcej.

1 komentarz:

  1. Działalność AG jest bardzo podejrzana. Tak, to może być piramida finansowa. Co do kroków podjętych przez KNF, to moim zdaniem zostały one pojęte zbyt późno. Zastanawiam się także, czy nie działają oni na niekorzyść klientów, utrudniając możliwość wypłacenia środków finansowych AG. Czy orientuje się Pan, jak zakończyła się sprawa z Multikasą? Gdzieś czytałem, że Marcin Plichta zwrócił pieniądze. Miał ponoć takie same problemy z KNF.

    OdpowiedzUsuń